پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
ل

حوزه/ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان در مراسم قالیشویان مشهد اردهال خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، سیدمصطفی محتشمیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران گفت: این سازمان همچون سال‌های گذشته با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۹تیم عملیاتی آماده به صورت خودرویی و موتوری ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث احتمالی مراسم سنتی مذهبی قالیشویان درمشهد اردهال خواهد بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان بشتابند.

محتشمیان در ادامه با اشاره به آمادگی تیمهای عملیاتی مستقر این سازمان درمشهد اردهال اظهار داشت: ۲۲نیروی عملیاتی همراه با ۵ خودروی سنگین اطفائیه سبک و سنگین، امدادنجات و آبرسان و ۴موتور تجهیز شده به امکانات اطفائیه در محلهای استقرار تعبیه شده با توجه به محل های پرخطر ، آماده امداد رسانی، آموزش و انجام ماموریت های احتمالی در برخورد با حوادث خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در پایان با اعلام اینکه تامین نیروهای عملیاتی ایستگاه آتش نشانی مشهد اردهال نیز با این سازمان خواهد بود، گفت: تیم های عملیاتی ازپنج شنبه ۱۲مهر در محل مذکور مستقر و آماده خدمت رسانی خواهند بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha